Dr Melodie de Jager
B.Prim.Ed / B.Ed Psych / M.Ed Psych / D.Phil
Stigter / Skrywer / Ontwikkelingspesialis / Hoofspreker
As jong vrou het Melodie de Jager geleer dat as jy 'n kind se ontwikkeling wil beïnvloed, jy dit voor 6-jarige ouderdom moet doen. Dit het haar studies aangespoor om 'n kleuterskoolonderwyseres te word. In 1982 het sy as 'n kleuterskoolonderwyseres gekwalifiseer en in 1984 hoof van 'n kleuterskool geword. In hierdie tyd het Melodie 'n vreemde verskynsel begin waarneem, ten spyte van puik onderwysers, kurrikulums, fasiliteite by die skool en betrokke ouers. Sommige kinders het regtig gesukkel om te leer en skoolgereed te word. Hierdie waarneming het 'n diepe nuuskierigheid in haar ontlok en 'n reeks studies geïnspireer. Gedurende die volgende 4 jaar het Melodie geboorte geskenk aan 3 babas, haar studies in Opvoedkundige Sielkunde begin en 'n privaat kleuterskool gekoop wat sy tot 1990 bestuur het.
Van hier af het Melodie die sielkundige aspek van die menslike verstand verken en gekwalifiseer om korporatiewe opleiding aan te bied wat ingesluit het: mentorskap, motivering, kommunikasie, kliëntediens, profilering, motiverende praatjies, doelwitstelling en die rol van passie. Maar steeds het Melodie dieselfde vraag gehoor wat sy as kleuterskoolonderwyseres teëgekom het: Wat stel sommige mense in staat om te leer en verhoed ander om te leer? Na voltooiing van haar sielkundige studies; is baie vrae beantwoord, maar sy het steeds nie die antwoord op haar vraag gekry nie, daarom het sy haar vraag verfyn om te vra: Wat gebeur BINNE die kind om leer moontlik te maak, en om ontvanklik te wees vir leer?
Melodie het die werk van baie navorsers bestudeer wat die rol van fisiese beweging in die ontwikkeling van die vermoë om te leer ondersoek het. Die gebruik van beweging as terapie het vir haar sin gemaak, aangesien baie terapeute babamylpale gebruik as 'n aanduiding van ontwikkeling, en 'n mens se vermoë om te leer. Sy was geïntrigeerd en sy het vir baie, baie jare voortgegaan om te studeer, en terwyl sy informeel besig was om neurologie en die aangebore refleksstelsel te bestudeer het Melodie uiteindelik haar antwoord gevind. Wanneer konsepsie en ontwikkeling natuurlik gevorder het, het leer byna altyd spontaan gevolg. Sy was in ekstase!
Haar eerste boek is in 2002 gepubliseer, en haar eerste boek wat spesifiek op die lerende kind gefokus het, is in 2006 gepubliseer. Drie glorieryke boeke is vir die skoolgaande kind geskryf naamlik, Mind Moves – removing barriers to learning (2006), Mind Moves – Moves that mend the mind (2009), en Wat het beheersde beweging met leer te doen? (2012). Haar eerste boek het soveel belangstelling ontlok dat praatjies, werkswinkels, opleiding en die formele stigting van die BabaGim Instituut in 2004 en die Mind Moves Institute (2007) gevolg het. Die sukses van die program het gelei tot 'n groot aanvraag na Mind Moves en as sodanig is Gevorderde Mind Moves Instrukteursopleiding gebore. Oor die jare het Melodie 'n aantal boeke by haar lys gevoeg en het die Mind Moves-program ontwikkel om Skoolgereedheidsassesserings, Refleksevaluerings, Mind Dynamix-profielassesserings, Studiefiksheidsprogramme, sowel as die immergewilde Mind Moves Booster-werkswinkels in te sluit. Al hierdie dienste dra die welstand van die kind op die hart terwyl hulle die ouers en onderwysers opvoed, en bowenal die kind bemagtig.
Haar boeke vir jonk en oud is in vele tale vertaal onderandere in: Engels, Spaans, Russies, Chinees, Duits en Frans.
Omdat haar navorsing op die terrein van die neurowetenskap berus; en omdat die mens se brein en funksionering aanpas oor die jare, maar tog relatief dieselfde werk, het Melodie haar navorsing ook toegepas op die ouerwordende brein. So het SENIOR MIND MOVES die lig gesien. Met die medewerking van Celeste van der Walt (80+) en ‘n knap span seniors is daar nou ‘n hele nuwe loopbaan moontlik vir dinamiese seniors wat as SENIOR MIND MOVES fasiliteerders wil oplei.